Hybrid work requires new approach to workspace management and occupancy data collection. Hybrid employees need clear rules and want to have ability to connect with space and to book desks, rooms and parking spaces. Whirla is more than a desk booking system!
Administration panel allows you to implement your own rules for office management. You can manage settings of each desk individually, you can set zones, teams and restrictions. Whirla adjust to the way you work.
Hybrid work allows to generate savings. Whenever you decide to reduce amount of desks or to grow the team without leasing extra space flexible usage of space can be confusing. Whirla allows you to use your space effectively.
Whirla allows to verify space occupancy in real time and to analyze historical data. In Administration panel you will be able to generate many interesting reports from the perspective of space and teams.
It doesn’t take longer than 2 weeks from signed contract to full instalation of Whirla in your office.
03
Features
Employees App
Employees can book desks, rooms and parking spots via mobile app, web browser or tablet. All available spaces are displayed on the interactive floorplan with search bar to find spaces and people.
Occupancy confirmation
Employees confirm their presence upon arrival by scanning a QR code from label or sensor at the workstation. No shows automatically get cancelled based on your rules.
Data and analytics
Whirla brings you real-time office usage monitoring. You can check the current occupancy at any time. It also automatically removes empty reservations and sets unused seats as free for booking.
AI based recommendations
Automatically generated reports will support you in understanding your occupancy statistics. Whirla will suggest changes in the office based on your individual office usage.
System configuration and integrations
We configure system according to your rules and teach you how to apply changes in the future. Whirla can integrate with Active Directory and room booking calendars.
04
Technology
Admin dashboard
Mobile App
QR codes or sensors
The Whirla dashboard lets you easily create and configure the floorplan and set up teams and zones within the office. You can check the current occupation, remove inactive reservations, access statistics and reports and get AI-based recommendations for future office planning.
Whirla’s app is very intuitive. It allows employees to book and confirm the use of desks, rooms and parking spots. It displays floorplan, calendar of reservations and allows to find other employee’s bookings.
Each desk, room and parking spot is equipped with QR code label or presence sensor with long-life battery. You can scan the code to confirm your booking or to open calendar of the asset to verify its status and quickly check-in to use it.
05
Become our partner
Are you a real estate developer? Do you provide services like designing or consulting for real estate users or owners? Contact us and enrich your offer with Whirla Smart Office!
Używamy plików cookies w celu optymalizacji naszej witryny i naszych serwisów.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.